חדש בסדרת Muller Froop: קציפת יוגורט אוורירית

עפר גדנקן No Comments on חדש בסדרת Muller Froop: קציפת יוגורט אוורירית

מותג היוגורטים Muller משיק קטגוריה חדשה בסדרת Muller Froop
בשלב הראשון מושקים מעדני יוגורט מוקצפים בטעמי וניל צרפתי, תות ובננה לוטי.
בהמשך צפויה הסדרה להתרחב לטעמים נוספים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מותג היוגורטים הבינלאומי Muller מרחיב את סדרת Muller Froop הפופולרית, הכוללת יוגורט BIO עשיר עם קציפת פרי בחלקו העליון של המוצר, ומשיק קטגוריית מוצר חדשנית: מעדני יוגורט מוקצפים, בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית!

מעדני היוגורט המוקצפים מהווים קטגוריה חדשה במקררי היוגורטים, ואופן ההקצפה שלהם הופך אותם ל-100% מוקצפים ובעלי מרקם אוורירי ואחיד – היחידים עם פרי אמיתי.

מעדני היוגורט המוקצף החדשים של Muller מצטרפים למגוון מוצרי היוגורט של מולר, ומתאימים למגוון הזדמנויות כמו ארוחה משפחתית חגיגית, אירוח קליל וסתם פינוק קטן ומענג באמצע היום.

מולי באלי, מנהל שיווק Muller ישראל מסר: "אנו שמחים לרענן לציבור הצרכנים את מקרר היוגורטים, עם מוצרים חדשים בטעמים מפתיעים ומרקם חדשני, שהותאמו במיוחד לקהל היעד בישראל".

הסדרה החדשה משווקת בגביעים 147 מ"ל ולפחות 95 גרם למוצר, בטעמים וניל צרפתי, תות ובננה לוטי, בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.

 אודות מחלבת "Muller"

ב-Muller מאמינים כי הדרך המיטבית לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את "היצרן הטוב בעולם" – הטבע. המחלבה פועלת בסטנדרטים האירופאיים הגבוהים בעולם, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, ומחפשת כל העת חדשנות ויצירתיות לטובת העשרת הטעמים והמרקמים הייחודיים של החברה, תוך שילוב הפירות הכי טובים מהטבע ובלי להתפשר על כשרות מהודרת.



0 תגובות